wtorek, 12 czerwca 2012

; )

 Witajcie . ojro ojro ojro . : D siedzę sama w domu popijając pepsi i jedząc pizze . Była u mnie kumpela gdyz musiałam jej coś tam pomóc z matematyki : x . Kraków zaskakuje brzydką pogodą . Byłam po szkole u kuzynki robiąc jej zdjęcia , makijaż i fryzury . Niestety nie zgodziła sie na umieszczenie zdjęć :( ale nic mama kupiła mi dzisiaj kilka rzeczy które czekały na mnie w moim pokoju . Zdziwienie : D oraz kilka rzeczy które dostałam od mojej starszej siostry . Przynajmniej powiedziała mi gdzie je kupiła tylko ceny nie podała :





                                                                           przepraszam, za jakość zdjęć : /

SUKIENKA - TALLY WEiJL
BLUZKA - H&M
LRGGINSY - nie wiem , musiałabym sie zapytać :D

Ehh , sama w domu to jest to : p dzis mecz : p Kto według was wygra ?

                                                                                                                    pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. jak już powszechnie wiadomo mecz skończył się o dziwo remisem ;) więc chyba nie jest tak źle ;p
    a zdjęcia sukienki dodam przed i po przeróbce ale to dopiero za jakieś dwa tyg bo krawcowa ma inne rzeczy do ogarnięcia ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluzka :) Obserwacja za obserwację.? :)

    lavieauchocolat.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka :)
    Zapraszam: http://eiffla1997.blogspot.com/
    + oczywiście obserwuję
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń