sobota, 9 czerwca 2012

po notceeee ..

hej , dzisiaj znowu notka . mam nadzieje że będziecie dodawać się do obserwatorów i dodawali komentarze za które z góry dziękuję ! troche wiecej info o mnie :
- Jestem z Krakowa
- Lubie słodycze
- Mam słabość do piosenkarza Zayna Malika
narazie może tyle ; ) więc wczoraj byłam na zakupach , aż owszem wczoraj przyszły mi rzeczy na które czekałam ze stron internetowych bądz z katalogu AVON .


Bejsbolówka , Allegro : 89,7O


Okulary przeciwsłoneczne , na Targu : 25 zł


Lakier do paznokci AVON [ jak na pierwszym zdjęciu ] 14,90
na drugim zdjęciu macie taki sam odcień . Odcień : Sea Bezze

Podkład Avon : 1O,9O Odcień : Beige
[ niestety nie mam jak pokazać na ręce tego odcienia gdyż jakbym zrobiła zdjęcie to i tak bym nic nie było widać ]

Szampon do włosów farbowanych AVON : 1O,9O [ na promocji ]





Szpilki ,, Józef " : 79 zł .

__________________________________________
RECENZJE :
Bejsbolówka : świetnie wygląda , fajnie układa się na ciele .
Okulary : świetnie wyglądają , " zatrzymują słońce " , mają cudowne " diamenciki po bokach "
Lakier : ma świetny miętowy kolor
minusy : ciężko się go nakłada ponieważ się rozlewa , nie utrzymuje się długo na paznokciach .
Podkład : podkłady z kolekcji " Color Trend " są wspaniałe gdyż są : tanie wysokiej jakości i dobrze sie rozprowadzają . Podkład ma odcień beige , gdy pierwszy raz go użyłam miałam pomarańczową cerę . :D taką mega pomarańczową . dlatego iż żebym miała odcień nude , robię tak : daję troche " pomarańczowego " podkładu , i krem NIVEA smaruje palcem i daje na twarz . POLECAM !
Szampon : użyłam go wczoraj gdy myłam tylko moją farbowana grzywkę , gdyż chciałam zobaczyć czy farba mi będzie schodzić czy nie . Nie schodziła . Zdecydowanie polecam ten szampon gdyż jest on za śmieszne pieniądze a z jakim efektem ! 
Szpilki : są bardzo wygodne ! mają 12 cm [ szpilka ] i 2 cm [ platforma ] polecam !
___________________________________________________
 W Krakowie pogoda jest w kratkę . raz świeci słońce raz pada deszcz . ; / Wczoraj było EURO ; ) oglądaliście ? ja oglądałam przy piwie ze znajomymi . W poniedziałek się muszę wybrać na zakupy gdyż możliwe że we wtorek jedziemy z gimnazjum na wycieczke 4 dniową do Wrocławia !! : D Nie będę 1 raz w Wrocławiu ale cóż . : ] jeśli macie jakieś pytania pytajcie :

kari_75@op.pl

albo pytajcie po prostu pod postem : ]

                                                                             zachęcam do komentowania i obserwowania : *
                                                                               Pozdrawiam !














9 komentarzy:

  1. Taka mała rada ode mnie komentarze w stylu :obserwuje i liczę na to sama" nie są mile widziane na blogach. Życzę powodzenia wiem jak ciężko rozkręcić bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne okulary, życzę powodzenia w blogowaniu ja też niedawno zaczynałam ale już jest całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję . a masz jakiś sposób na rozkręcenie go ?

      Usuń
  3. I masz słynną i topową w tym sezonie bluzę:)A poza nią kilka innych świetnych rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna bejsbolówka i lakier ;>
    pozdrawiam i zapraszam Cię na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. z przyjemnoscia, dodaj mnie ja sie odwdziecze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bejsbolówa i szpile ->>> cuuuudne *,*

    OdpowiedzUsuń
  7. te same kosmetyki używam z avonu ;p a bejsb. i szpilki nawet nawet ;p nie lubie czerwonego ;D
    pozdrawiam + obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bejsbolówka boska :*
    Ja też prowadzę bloga od nie dawna :D
    zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń