sobota, 9 czerwca 2012

POWITANIE . : ]
hej wszystkim . Mam na imię Karolina i mam 15 lat . Ksywy mam różne , : Karolcia , Kari , Karuś , Karo , Snooki . I proszę was żebyście mówili mi właśnie Snooki . Ksywka " Snooki " pochodzi od znanej celebrytki Nicole Snooki Polizzi z reality show na MTV " jersey shore " ekipa z new jersey . może część z was to wie kto to , a część nie . ; ) nie wiem czemu mi tak mówią może dla tego że jestem szalona i lubie się powygłupiać ? hmm , spodobała mi się ta ksywka i pewnie ona pozostanie ; ) Moje zainteresowania to : moda , kosmetki , wizaż , stylizacja , fotografia , imprezy . Jeśli chodzi o związek to tak mam chłopaka ; >  . Nie znoszę : kłamliwych ludzi . tu macie moje zdjęcie :


niestety nie mam już takich długich włosów i takiego koloru . Kolor mam bardzo ciemny brąz , a włosy mam do ramion ; (

narazie bloog jest nudny ale obiecuje ze sie rozkreci . pozdrawiam serdecznie ! :*

3 komentarze: